Nautika u prvom planu najvećih pozivnih kampanja HTZ-a

Nautika u prvom planu najvećih pozivnih kampanja HTZ-a

Konferencija Investicije u marine kao ključni faktor razvoja i jačanja nautičkog turizma, u organizaciji Novog lista i Adriatic Croatia International Cluba – ACI, okupila je u ACI marini Cres čelne ljude hrvatskog nautičkog sektora, a na njoj je sudjelovao i direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Uz direktora Staničića, u panel raspravi sudjelovali su Josip Bilaver, državni tajnik za more i EU fondove pri Ministarstvu mora, prometa i razvitka, Kristijan Pavić, predsjednik Uprave ACI-ja, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ), Renata Marević, direktorica Marine Punat te Andrija Šimić, vlasnik pomorske agencije Simmor Marine LTD.

Nautički turizam trenutno je po ostvarenim rezultatima na razini prijekrizne 2019., istaknuto je u panel raspravi u kojoj je bilo govora o budućnosti nautičkog turizma, ali i problemima poput produljenja koncesijskih razdoblja koji ograničavaju veći ulagački ciklus. Da je nautika jedan od najprepoznatljivijih turističkih proizvoda naše zemlje, istaknuo je direktor Staničić, podsjetivši kako je od lani nautičarima olakšana prijava i plaćanje turističke pristojbe, i to pokretanjem aplikacije eNautika.

“Lani smo krenuli u primjenu takvog načina naplate turističke pristojbe što je, osim olakšavanja nautičarima, ujedno i povećalo naplatu. Prošla je godina bila prijelazna godina, dok smo ove godine potpuno digitalizirali ovu uslugu tako da gosti pristojbu praktički mogu platiti već u svojoj zemlji, prije polaska na put. Inače, po pitanju promocije nautike, nautički turizam uvijek uključujemo u sve naše promo aktivnosti, sajamske nastupe, kao i posebne kampanje s najvećim portalima, među kojima i Googleom i Lonely planetom”, zaključio je Staničić te dodao kako ove godine u prvi plan dvije najveće pozivne kampanje stavljaju upravu nautiku.

Izvor: HTZ