Pariz show dilema

Pariz show dilema

61. Salon Nautic de Paris otvoren je za javnost prošle subote i unatoč tome što je koincidirao s nacionalnim štrajkom željezničara, razina posjećenosti posjetitelja, kako je IBI svjedočio iz prve ruke, činila se respektabilnom. Do kraja svog osmodnevnog prikazivanja – ako štrajkovi dopuste – predstavu je trebalo primiti više od 100.000 ljudi što je svrstava među najposjećenije na svijetu.

Međutim, čak i prije Covid-vremena broj izlagača i površina izložbe dramatično su se smanjivali. Dok je prije bila smještena u pet dvorana Porte de Versailles, sada se svela samo na dvoranu 1 i dvoranu 2 zajedno s hodnikom koji povezuje dvije dvorane, s oko 385 pojedinačnih tribina od kojih je oko 20 posvećeno bazenu i vruće kade. Sajam je već niz godina koncentriran na male i srednje motorne brodove, dok se element jedrilica smanjio do te mjere da su štandovi Beneteau/Jeanneau bili izrazito orijentirani na snagu, a Hanse grupa nije imala jedrilicu prisutnost uopće.

Izlagači kažu da nisu zadovoljni visokim troškovima u odnosu na povrat ulaganja. VIParis (podružnica Unibail-Rodamco-Westfielda i Regionalne gospodarske i industrijske komore Paris Île-de-France) koji ima dugoročni ugovor o upravljanju prostorom i određuje naknade, čini se nezabrinutim što njihovi visoki zahtjevi za iznajmljivanjem uzrokuju Federation des Industries Nautiques (FIN), vlasniku i voditelju pariškog sajma nautike, ozbiljne probleme.

S obzirom na to da je vožnja brodom tako popularna zabava u Francuskoj, fizički show u glavnom gradu čini se bitnim elementom marketinškog miksa, ali u budućnosti se možda neće nalaziti na postojećem mjestu, a FIN radi na mogućim alternativama. Kao metafora za probleme koji su pratili izložbu, najveći čamac izložen na ovogodišnjem događaju – i jedan od najposjećenijih – bio je čamac za spašavanje, 15-metarski Pierre Robert Graham.

Uz nacionalne ili regionalne prijestolnice Londona, Amsterdama, Bruxellesa ili Kopenhagena i Hamburga koji posljednjih godina bacaju ručnik na organiziranje predstava u zatvorenom prostoru iz ekonomskih razloga, FIN naporno radi na očuvanju Paris Nautic kako bi zadovoljio entuzijastičnu publiku i ispunio subotnji naslov u nacionalnim francuskim novinama Le Figaro: “Pariz, prijestolnica nautike.”

Izvor: IBI News